Stiri

ALTEN România: Provocările dezvoltării unui proiect în domeniul Telecom

În 2016, ALTEN România sărbătorește 10 ani de la înființarea biroului operaţional din București, în 2006. Acest deceniu de activitate a cumulat mai multe reuşite precum deschiderea altor trei centre operaţionale în Timișoara, Iași și Cluj, dar și creșterea echipei ALTEN România, care acum numără peste 450 de specialiști IT

și ingineri în domeniul automative. Ne mândrim cu o echipă unită şi competentă, alături de care am dezvoltat proiecte dintre cele mai interesante pentru parteneri din diferite ţări şi industrii.  

Un astfel de proiect este şi cel dezvoltat pentru departamentele de vânzări ale unuia dintre cei mai mari actori din piaţa globală de telecomunicaţii, a cărui colaborare cu ALTEN România a început în luna  februarie a anului 2013. Activitatea se desfășoară de la sediul beneficiarului, presupunând integrarea echipei de specialiști IT a ALTEN România în structura de lucru preexistentă.  

Activitatea echipei ALTEN România constă în dezvoltarea unei aplicații de sales folosite de diferitele  departamente de vânzări pentru administrarea cât mai eficientă a relației cu clienții corporate sau persoane fizice, oferindu-le totodată milioanelor de utilizatori posibilitatea de a modifica rapid, aproape în timp real, și cu deosebită ușurință,  anumite opțiuni legate de serviciile contractate şi folosite. 

Echipa implicată în proiect este împarțită în două sub-echipe: o echipă de Back-End și o a doua dedicată dezvoltărilor pe Front-End, ambele beneficiind de susţinerea unui System analyst. Echipa ALTEN lucrează cu tehnologii precum Java 8, Spring framework și baze de date Oracle (şi NoSQL) pentru Back-End şi Angular JS şi Bootstrap pentru Front-End.

Relația dintre echipa direct implicată în dezvoltarea proiectului și celelalte departamente este una deosebit de strânsă, ca un efect direct al proximităţii din sait. Departamentul de marketing comunică cerinţele legate de lansarea ofertelor, care sunt apoi implementate în funcţie de obiectivele de timp şi de business ale clientului, echipa ALTEN România având opţiunea alegerii celor mai potrivite soluţii tehnice pentru a garanta nivelele de calitate şi de performanţă cerute.

Telco este un domeniu complex, cu un business foarte dinamic, care impune colegilor noştri un ritm alert şi o capacitate mare de adaptare. Ofertele implementate de echipă sunt complexe, adaptate unei piețe dinamice şi acţiunilor sau reacţiilor concurenţeI, cu termene scurte și mize copleşitoare. Ionuţ, consultant ALTEN și Responsabil-echipa ALTEN România în cadrul acestui proiect de mai bine de doi ani, apreciază însă libertatea oferită programatorilor implicaţi de a propune tehnologiile sau versiunile  ce urmează a fi folosite, reactivitatea şi suportul oamenilor din business, din postura lor de Delivery partners mult mai mult decat cea de clienţi, dar mai ales unitatea echipei, care sta de fapt la baza succesului acestui proiect. 

 

Ne gasesti si aici

Contact

BUCURESTI - OREGON Park, Sos Pipera, nr 46D-46E-48, Cladirea B, etaj 5, sector 2, 020309
Tel: +40 (0)21 310 03 37 
Tel: +40 (0)21 409 58 00
Fax: +40 (0)21 310 03 38 office@altenromania.ro

TIMISOARA – Strada Palanca nr. 2, corp B, etaj 2, office 21 (reper - Piata Unirii), Timisoara, Judet Timis, cod postal 300048
Tel: +40 (0)256 430 028

SIBIU - Strada Constantin Noica, Nr. 54, Et. 2
Tel: +40 (0)369 435 671

IAȘI - ALTEN Delivery Center Strada Mitropolit Varlaam, nr. 54, Nicolina Business Center, et.8,România
Tel. : +40 (0) 372 40 14 67

PITESTI - Strada Banu Maracine nr 1, Pitesti, Judet Arges, cod postal 110194
Tel: +40 (0) 248 223 182

CRAIOVA - Strada Ion Maiorescu nr. 4, Cladirea PROIECT CRAIOVA, corpul B, et. 6, Craiova, Judet Dolj, cod postal 200760
Tel: +40 (0)251 417 741

CLUJ-NAPOCA – Strada Cotita nr. 9, Co-working Silicon Forest, Cluj-Napoca, Judet Cluj, cod postal 400104

SC ALTEN SI TECHNO ROMANIA SRL
CUI 7012150
J40/1228/1995